Primör-lyan

Här får du följa familjen Manshed & deras storverk... Från frö till skörd, ritning till produkt, träning till resultat & fotografering till publisering.

70-åring, fotojobb, gårdsstädning & massage.

Publicerad 2015-09-25 12:21:53 i 70 år, avatar, fotojobb, gårdsrensning, massage,

Jonas moster Mona har fyllt 70 år. På kvällen blev hon uppvaktad med denna lilla bänken. Nu vet jag att många tänker "har Jonas gjort den?". Nja, halvt kanske. Stommen har Lottie fixat. Jonas har gjort bänkskivan & fåglarna. Lena fixade blomman. Vilket samarbete!
 
Ja, vad gör man inte för sina barn! Joel skulle göra ett bokomslag i skolan & får han en idé så kör han 100 %. Jonas var tyst & j-t orolig för att färgen inte skulle försvinna tills han skulle börja sitt nya jobb. Det var jag med, men det sa jag inte. Tack för sponsringen av hårfärgen, Linas hårstudio!
Här är resultatet! Såå j-a coolt! Eller hur!?!
Ett annat projekt är att rensa ut en släktings gård, där ett otal generationer bott. Det är inte gjort i en hannavänning precis. Men hjälps man åt, så blir det gjort & det blir lite roligare.
Å litta massage po de! Var 6:e vecka går jag till en massör/healare i Åkarp. Hon är väldigt bra, men healing-grejen försöker hon göra i smyg (för sånt tror jag inte på & det vet hon). Mina största problem är ju huvudvärken & nacken. Hon brukar avsluta med att lägga sina varma händer över nacken & då känns det som jag inte får luft. Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ulli Manshed

Morsa till 2 tonåringar, fru till min man, matte till min hund, dotter till mina föräldrar, syster till min storebror & lillasyster. Jag gillar konst & hantverk om det innefattar trä, betong, smide, odling, tatueringar, fotografering & träning. För övrigt arbetar jag som undersköterska på ett äldreboende, där jag prioriterar aktiviteter framför städning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela