Primör-lyan

Här får du följa familjen Manshed & deras storverk... Från frö till skörd, ritning till produkt, träning till resultat & fotografering till publisering.

Drönaren Göran, Joels investering för sin framtid.

Publicerad 2015-08-24 15:57:00 i LBS, bingo, drönare, film, foto, media, pensionär,

Jodå! Vad är det med mina barn & tekniska prylar? Men hur skulle de kunna bli på något annat vis?     
Våra största utgifter är garanterat tekniska prylar & maskiner. Gemensamt intresse för hela familjen.
 
Joel har sommarjobbat & haft ett mål med de pengarna! Att investera för framtiden, i form av en drönare.
Nu övningskör han för fullt & börjar få kläm på det. Det ska bli riktigt roligt att se lite nya vinklar på foto & film framöver. Även att följa hans utveckling på LBS i Lund, där han nu går media/estetik.
Det enda självklara valet!  ;)
 
På jobbet livade vi till det med 3 omgångar bingo under förmiddagen. Men vilka tråkiga vinster vi hade.
Näsdukar, chokladklubbor & en snodd bukett blommor från trädgården. Jag får nog iväg & fixa lite nya vinster till nästa gång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ulli Manshed

Morsa till 2 tonåringar, fru till min man, matte till min hund, dotter till mina föräldrar, syster till min storebror & lillasyster. Jag gillar konst & hantverk om det innefattar trä, betong, smide, odling, tatueringar, fotografering & träning. För övrigt arbetar jag som undersköterska på ett äldreboende, där jag prioriterar aktiviteter framför städning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela