Primör-lyan

Här får du följa familjen Manshed & deras storverk... Från frö till skörd, ritning till produkt, träning till resultat & fotografering till publisering.

Det finns vänner & det finns vänner!

Publicerad 2015-08-02 14:11:00 i bänk, djur, gig Hjärup, mat, penslar av stål, skedbjudning, vänner,

Denna helgen har bara varit trevlig!
Hos Magnus & Petra blev vi bjudna på god mat, trevligt sällskap, gulliga barn & trevliga hundar.
Alltid lika kul & ändå blir det så förbaskat sällan.
Tonåringarna följde också med, vilket gladde många hjärtan. Hanna tog bussen hem efter maten för att träffa sina kompisar.
 
Vi har satt en visningsbänk från gig Hjärup utanför Hjärups nya tatueringsstudio Penslar av stål på Hjärupsgården.
På lördagen blev det vår återkommande SKEDBJUDNING med roliga vänner, ett fåtal ungdomar, några katter & underbar mat. Temat var "är det sommar, så sitter man utomhus", tror jag. Solen sken & värmde under förkvällen & tack vare X antal filtar, så kunde vi sitta i ett väl inplastat uterum. Mysfaktorn var hög & stämningen perfekt!

Dessa servettringarna från gig Hjärup blev helt oväntat en glad fortsättning på bjudningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ulli Manshed

Morsa till 2 tonåringar, fru till min man, matte till min hund, dotter till mina föräldrar, syster till min storebror & lillasyster. Jag gillar konst & hantverk om det innefattar trä, betong, smide, odling, tatueringar, fotografering & träning. För övrigt arbetar jag som undersköterska på ett äldreboende, där jag prioriterar aktiviteter framför städning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela